Δωρέαν αποστολή για παραγγελίες άνω των 99

Γρήγορη αποστολή

Εξυπηρέτηση πελατών/Όροι και Προϋποθέσεις

Γενικές Πληροφορίες και Πληροφορίες Επικοινωνίας

Στην Nordic Nest AB SE556628-159701 (nordicnest.com) θα βρείτε Σκανδιναβικά προϊόντα υψηλής κλάσης και ποιότητας. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση. Από κάτω θα βρείτε τους ορούς αγοράς μας.

Αν έχετε οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με τους Ορούς και τις Προϋποθέσεις μας, είσαστε πάντα ευπρόσδεκτοι να έρθετε σε επαφή μαζί μας στο e-mail μας info@nordicnest.com ή να επικοινωνήσετέ στην εγγεγραμμένη διεύθυνση από κάτω:

Nordic Nest AB (EU-VAT-Number: SE556628-159701) Stämpelvägen 3 394 70 Kalmar Sweden Tel: +46480 319 319

1.Διαχείριση Πληροφοριών

Οι πληροφορίες που υποβάλλεται στο www.nordicnest.com θα αντιμετωπιστούν με απολυτή προσοχή και σεβασμό. Η Nordic Nest AB θα χρησιμοποιήσει τις προσωπικές σας πληροφορίες μόνο όταν διαχειριζόμαστε, κατά την διάρκεια αποστολών και παραδόσεων, για ασφαλείς πληρωμές και σε κάποιες περιπτώσεις, για τελωνειακές δηλώσεις . Όλες οι πληροφορίες θα χειρίζονται σύμφωνα με την Πολιτική Απορρήτου μας που μπορείτε να βρείτε εδώ

2.Παραγγελίες

Η απόδοση των προϊόντων και των τιμών δεν είναι δεσμευτικές προτάσεις πάρα μόνο ένας μη δεσμευτικός διαδικτυακός κατάλογος. Οι πληροφορίες στην αρχική σελίδα υπόκειται σε αλλαγές και μπορεί να αλλάξουν χωρίς κάποια ειδοποίηση. Μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας στην σελίδα μας βάζοντας τα προϊόντα της επιλογής σας στο καλάθι αγορών. Κατά την διάρκεια της ολοκλήρωσης της διαδικασίας πληρωμής θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε κάποιες πληροφορίες, τις οποίες θα μπορείτε να αλλάξετε μέχρι να πατήσετε στο κουμπί “Ασφαλής Πληρωμή” στην σελίδα ολοκλήρωσης παραγγελίας. Παραγγέλνοντας από την σελίδα μας και επιβεβαιώνοντας πατώντας την επιλογή “Ασφαλής Πληρωμή”, με την παραγγελία σας θα αγοράσουμε τα προϊόντα που παραγγείλατε στην ιστοσελίδα μας. Θα αναγνωρίσουμε την παραγγελία σας στέλνοντας σας ένα αυτοματοποιημένο Email επιβεβαίωσης, το οποίο θα περιλαμβάνει πληροφορίες αναφορικά με τα προϊόντα που παραγγείλατε , τιμές, λεπτομερείς σχετικά με την μεταφορά όπως επίσης και τις πληροφορίες που συμπληρώσατε στην διάρκεια της διαδικασίας της παραγγελίας. Παρακαλούμε διαβάστε αυτό το email προσεκτικά, σιγουρεύοντας ότι όλες οι πληροφορίες είναι σωστές. Αν έχει γίνει κάποιο λάθος, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε αμέσως με την εξυπηρέτηση πελατών ώστε να κάνουμε τις απαραίτητες διορθώσεις για την παραγγελία σας. Για να επικοινωνήσετε με την υποστηρικτή πελατών μας, Στείλτε μας E-mail στο info@nordicnest.com ή καλέστε μας στο Tel: +44 (0) 20 3002 1196. Η συμβατική γλώσσα είναι τα Αγγλικά.

3.Τιμές

Οι τιμές που εμφανίζονται στην σελίδα την ώρα της παραγγελίας είναι αυτές που εφαρμόζονται.

3.1. Τιμές για κάτοικους εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Όλες οι τιμές στην Nordic Nest είναι ακαθάριστες τιμές που περιλαμβάνουν ΦΠΑ(Φόρος Προστιθέμενης Αξίας),ο οποίος είναι φανερός στο τιμολόγιο.

Περιλαμβάνονται τοπικοί ΦΠΑ που εφαρμόζονται στις ακόλουθες χώρες: Φινλανδία, Γερμάνια, Δανία, Νορβηγία, Ολλανδία, Γαλλία, Ισπανία.

Η συνολική τιμή περιλαμβάνει την τιμή για τα προϊόντα και τα έξοδα αποστολής , οπού εφαρμόζονται. Η τελική τιμή είναι εμφανής μόνο στην σελίδα ολοκλήρωσης της παραγγελίας, πριν την επιβεβαίωση της παραγγελίας, αφού διαλέξετε την χωρά του προορισμού σας.Οι τιμές μας εμφανίζονται αυτόματα σύμφωνα με το νόμισμα σας. Αυτό βασίζεται από τον αριθμό IP του υπολογιστή σας.

Τα ισχύοντα νομίσματα είναι EUR, CAD, CHF, AUD, USD, GBP, DKK, NOKandSEK.

3.2. Τιμές για κάτοικους εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης

Αν επισκέπτεστε την ιστοσελίδα μας από χωρά εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή αν ο υπολογιστής σας ή ο διακομιστής σας βρίσκονται σε χωρά εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι τιμές που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα μας δεν περιλαμβάνουν τον ΦΠΑ/ Φόρος Προστιθέμενης Αξίας. Πληρώνεται τους φόρους εισαγωγής και τα τελωνειακά κόστη όταν οι παραγγελιά σας παραδοθεί σύμφωνα με την πολιτική της χωράς σας (αυτό δεν εφαρμόζεται για παραγγελίες προς Νορβηγία, Ελβετία και Ηνωμένο Βασίλειο. Οι τιμές για τους πελάτες μας από Αγγλία, Ελβετία και Νορβηγία περιλαμβάνουν ΦΠΑ και δεν θα υπάρξουν επιπλέον τελωνειακές). Ίσως υπάρξουν κάποιες διαχειριστικές χρεώσεις από την μεταφορική εταιρία. Για κάτοικους εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης οι τιμές παρουσιάζονται σε USD, με τις εξαιρέσεις των Ελβετίας, Καναδά και Αυστραλίας. Οι τιμές στον Καναδά θα εμφανίζονται σε CAD και οι τιμές στην Αυστραλία θα εμφανίζονταισε AUD.


Επικοινωνήστε με το τοπικό σας τελωνείο για περισσότερες πληροφορίες.

3.3. Εταιρικές παραγγελίες και Ενδοκοινοτικές Εξαγορές

Για ενδοκοινοτικές εξαγορές και παραγγελίες για επιχειρήσεις, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την διαδικασία των παραγγελιών στο info@nordicnest.gr.

4. Πληρωμές

Η Nordic Nest AB προσφέρει διάφορες ενναλακτικές μεθόδους πληρωμής. Δεχόμαστε τις περισσότερες κυρίες μεθόδους πληρωμής, όπως για παράδειγμα πληρωμές μέσο PayPal και τις κυρίες πιστωτικές κάρτες. Επίσης προσφέρουμε τοπικές μεθόδους πληρωμής, οι οποίες εξαρτώνται από την χωρά προορισμού (παραδείγματα: Ideal, SofortBezahlung, CarteBleue, BankTransfer, Alipay, VisaDankort, FinnishE-Banking). Επίσης προσφέρουμε μεταφορά χρήματων στον τραπεζικό μας λογαριασμό και κατευθείαν αφαίρεση αν είστε εταιρικός πελάτης εντός Ε.Ε με έγκυρο ΑΦΜ.

5. Άρνηση συναλλαγής

Για να πληρείται τις προϋποθέσεις για να αγοράσετε προϊόντα από την ιστοσελίδα μας και να συμπληρώσετε ένα συμβόλαιο, πρέπει να:

  • -Έιστε τουλάχιστον 18 έτων
  • -Εγγράφειτε χρησιμοποιώντας το αληθινό σας όνομα, τηλεφωνικό αριθμό, διεύθυνση e-mail και λεπτομέρειες πληρώμης
  • -Παράσχετε μια διέυθυνση αποστόλης η οποία δεν είναι απλά ένα ταχυδρομικό κουτί ή υπηρεσία φύλαξης ταχυδρομείου
  • -Χρησιμοποιήσετε μια έγκυρη πιστωτική/χρεώστικη κάρτα η οποία είναι αποδεκτή από τον τραπεζικό μας συνέργατη ή κάποια ενναλακτική αποδεκτή μέθοδο πληρωμής (όπως PayPal)

Δεν μπορούμε να αποδεχτούμε την παραγγελία σας εάν συμβεί κάποιο από τα ακόλουθα:

  • -Αν η πλήρωμη σας δεν γίνει αποδέκτη από τον αντίστοιχο συνεργάτη πληρωμών (π.χ Adyen ή Paypal)
  • -Αν δεν είμαστε σε θέση να παραδώσουμε για λόγους που δεν ελέγχουμε - όπως για παράδειγμα, αν ένα προϊόν έχει διακοπεί από τον προμηθευτή μας.

6.Τρόποι παράδοσης και διαθεσιμότητα

Προσφέρουμε διαφορετικές επιλογές παραδόσεις, ανάλογα με την χωρά του προορισμού. Για την πλήρη λίστα των επίλογων παράδοσης και τα κόστη, παρακαλούμε να συμβουλευτείτε τις πληροφορίες παράδοσης εδω.


Η Nordic Nest AB χρησιμοποίει διαφορετικούς προμηθευτές όταν παραδίδουμε προϊόντα , ανάλογα με τον προορισμό και το είδος των προϊόντων. Όταν παραγγείλετε ένα προϊόν από την Nordic Nest AB, θα ενημερωθείτε ως προς το ποιες επιλογές παράδοσης είναι διαθέσιμες για εσάς. Αν και ο χρόνος παράδοσης διαφέρει αναμεσά σε διαφορετικά προϊόντα, θα βρείτε τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης διπλά από τις πληροφορίες για το επιλεγμένο προϊόν. Αν έχετε παραγγείλει πολλαπλά προϊόντα και ο χρόνος παράδοσης διαφέρει αναμεσά σε διαφορά προϊόντα, υπό συγκεκριμένες περιστάσεις, θα μοιράσουμε την παραγγελία και θα στείλουμε μέρος της όσο το δυνατόν το συντομότερο. Το κόστος της μερικής παράδοσης σε αυτή την περίπτωση θα καλυφτεί από την Nordic Nest AB. Μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί από την αποθήκη μας θα σας σταλεί επιβεβαίωση αποστολής μέσω email.  

Δεν μπορούμε να σας εγγυηθούμε μόνιμη διαθεσιμότητα σε όλα τα προϊόντα στην σελίδα μας, που σημαίνει ότι όλες οι παραγγελίες υπόκεινται σε θέμα διαθεσιμότητας. Αν ένα συγκεκριμένο προϊόν από την παραγγελία σας έχει καταργηθεί, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω email ενημερώνοντας σας για το θέμα όπως επίσης και για το πως να τροποποιήσετε την παραγγελία σας.

Στόχος μας είναι να σας παραδώσουμε την παραγγελία το συντομότερο δυνατόν. Ωστόσο, σε περίπτωση πρωτοφανών περιστάσεων πέρα από τον έλεγχο μας (αυτό περιλαμβάνει, αντίξοες καιρικές συνθήκες, πολέμους, τεχνικές βλάβες, απεργίες, ενέργειες ή περιορισμούς της κυβέρνησης, σε κάθε περίπτωση σε βαθμό πέρα από τον εύλογο έλεγχο μας) μπορεί να μην είμαστε ικανοί να παραδώσουμε τα προϊόντα στο υποσχόμενο χρονικό πλαίσιο. Αν η αποτυχία παράδοσης των προϊόντων είναι ολοκληρωτικά ή εν μέρει λόγο των συγκεκριμένων περιστάσεων , δεν θα είμαστε υπεύθυνοι για την καθυστέρηση. Φυσικά όμως θα κάνουμε οτιδήποτε μπορούμε για να σιγουρευτούμε ότι η παραγγελία σας θα παραδοθεί τη συντομότερη δυνατή ημερομηνία.

7. Παραδίδουμε στις ακόλουθες χώρες

Χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, Ολάντ , Αλβανία, Αυστραλία , Βερμούδες , Βοσνία Ερζεγοβίνη , Μπρουνέι , Καναδάς , Κίνα , Γκερνζι , Χονγκ Κονγκ , Ισλανδία , Ινδονήσια , Ιαπωνία , Λιχτενστάιν , Μακάο , Μακεδονία , Μαυρίκιος , Μεξικό , Μονακό , Μαυροβούνιο , Νέα Ζηλανδία , Νορβηγία , Κατάρ , Ρωσία , Σαουδική Αραβία , Σερβία , Σιγκαπούρη , Νοτιά Αφρική , Νοτιά Κορέα , Ελβετία , Ταιβάν , Ταϊλανδή , Τουρκιά , Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα , Ηνωμένες Πολιτείες , Αμερικάνικες Παρθένοι Νήσοι .Για άλλες χώρες μέσο αιτήματος, info@nordicnest.gr

8. Ευθύνη μεταφοράς

Η Nordic Nest AB είναι υπεύθυνη αν η αποστολή έχει ζημιά ή χαθεί κατά την διάρκεια της μεταφοράς προς τον πελάτη . Συνιστούμε θερμά να χρησιμοποιήσετε μια ανιχνεύσιμη και ασφαλισμένη υπηρεσία αποστολής αν επιστρέφετε ένα προϊόν. Δεν είναι υποχρεωτικό, αλλά προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε την αρχική συσκευασία η όμοια της ώστε να αποφευχθούν ζημίες κατά την επιστροφή των προϊόντων σε εμάς. Αν οι αποστολές σας παραδοθούν με εμφανής ζημίες, έχετε υποχρέωση να παραπονεθείτε στην μεταφορική εταιρία αμέσως και να αρνηθείτε να αποδεχτείτε την αποστολή. Παρακαλούμε επίσης ανοίξτε μια υπόθεση μέσω της μας ή επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας (info@nordicnest.com), ώστε η Nordic Nest AB να είναι σε θέση να προστατεύσει το δικαίωμα της να ικανοποιήσει τις αξιώσεις της απέναντι στην μεταφορική εταιρία. Οι μη φανερές ζημίες αναφέρονται στην Nordic Nest AB (info@nordicnest.com) ή μέσο της πύλης επιστροφής εδω αμέσως αφού το προσέξετε, αλλά όχι αργότερα από 5 μέρες αφού παραλάβατε την αποστολή σας. Η αντιπροσωπεία της εξυπηρέτησης πελατών μας έπειτα θα σας ενημερώσει ως το πως θα προχωρήσετε με το παράπονο σας.

9. Απαράδοτα πακέτα

Στις περισσότερες χώρες οι συνεργάτες αποστολών μας θα κάνουν τουλάχιστον 2 προσπάθειες παράδοσης πριν στείλουν το δέμα σας πίσω σε εμάς. Σε κάποιες περιπτώσεις η αποστολή μπορεί και να αποθηκευτεί σε σημείο εξυπηρέτησης μέχρι και 7 ημέρες ώστε να επιτραπεί στον πελάτη να παραλάβει το δέμα. Σε αυτή την περίπτωση θα ενημερωθείτε από την μεταφορική εταιρία. Ωστόσο, αν ο μεταφορέας δεν καταφέρει να παραδώσει την αποστολή στον παραλήπτη και το δέμα επιστρέψει σε εμάς, η Nordic Nest AB έχει το δικαίωμα να σας χρεώσει το ποσό των 50 EUR για την επιστροφή και έξοδα διεκπεραίωσης.

10. Παράπονα

Αν υπήρξε κάποιο πρόβλημα με την αποστολή σας, παρακαλούμε καταχωρίστε τo αίτημα σας μέσω της πύλης επιστροφής ή επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας στο info@nordicnest.com αν κάποιο πρόβλημα προκύψει με την παραγγελία ή την αποστολή σας. Αυτό περιλαμβάνει προβλήματα όπως ζημιά λόγο μεταφοράς, ελλαττωματικά προϊόντα ή με οποιοδήποτε άλλο τρόπο λανθασμένες παραγγελίες. Αν το δέμα φτάσει σε κακή κατάσταση και τα προϊόντα μέσα λείπουν η έχουν υποστεί ζημιά, πρέπει επίσης να παραπονεθείτε στην μεταφορική εταιρεία, π.χ. DHL ή την εφαρμόσιμη τοπική υπηρεσία παράδοσης, αμέσως αφού διαπιστώσετε το πρόβλημα. Παρακαλούμε σημειώστε ότι πάντα χρειαζόμαστε φωτογραφικές αποδείξεις από το δέμα και τα αντικείμενα που έχουν υποστεί ζημιά να σταλούν σε εμάς μέσω e-mail προκειμένου να χειριστούμε το παράπονο σας. Αν επιστρέφετε ένα προϊόν, σε συμφωνία με κάποιον εκπρόσωπο της εξυπηρέτησης πελατών, χρησιμοποιήστε της αρχική συσκευασία, συμπεριλαμβάνοντας μια περιγραφή της ζημίας και σημαδέψτε καθαρά στο επιστρέφον δέμα ‘RETURN’ και τον αρχικό αριθμό εντοπισμού για αποφυγή αχρείαστων τελωνιακών χρεώσεων. Επιστρεψτε το δεμα στην: Nordic Nest AB (Reg. no. 556628-1597) Stämpelvägen 3 SE-394 70 Kalmar SWEDEN

Οι προμηθευτές της Nordic Nest AB προσφέρουν εγγύηση σε κάποια προϊόντα. Επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εγγύηση σε συγκεκριμένα προϊόντα.

11. Πολιτική επιστροφής/Δικαίωμα ακύρωσης

Αν δεν είστε απολυτά ικανοποιημένοι με τα προϊόντα σας μπορείτε να τα επιστρέψετε σε εμάς. Η Nordic Nest AB τηρεί την οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το Ηλεκτρονικό εμπόριο. Αυτό σημαίνει ότι έχετε την δυνατότητα να ακυρώσετε το συμβόλαιο σας εντός 365 ημέρων, χωρίς να παρέχετε κάποια αιτιολογία.

Η περίοδος ακύρωσης θα λήξει 365 ημέρες από την μέρα που εσείς η κάποιο τρίτο πρόσωπο, πέρα από τον μεταφορέα , αποκτήσει φυσική κατοχή των αγαθών.

Για να ασκήσετέ το δικαίωμα ακύρωσης, πρέπει να μας ενημερώσετε (Nordic Nest AB, Stämpelvägen 3, SE-394 70 Kalmar, Sweden. info@nordicnest.com, Tel: +44 (0) 20 3002 1196 ) για την απόφαση σας να ακυρώσετε αυτό το συμβόλαιο στέλνοντας μας μια ξεκάθαρη δήλωση. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω ταχυδρομείου, e-mail ή μέσο της πύλης επιστροφών την οποία θα βρείτε εδώ.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το μοντέλο φόρμας ακύρωσης μας, το οποίο θα βρείτε εδώ: Φορμα ακυρωσης , αν και δεν είναι υποχρεωτικό. Προκειμένου να προλάβετε την διορία ακύρωσης των 365 ημέρων, Είναι αρκετό για εσάς να στείλετε το μήνυμα σας αναφορικά με το δικαίωμα ακύρωσης πριν λήξει η περίοδος ακύρωσης. Αν χρησιμοποιήσετε το δικαίωμα σας να επιστρέψετε ένα προϊόν, το κόστος μεταφοράς θα καλυφτεί από εσάς. Παρακαλούμε σιγουρέψτε ότι τα επιστρέφων αγαθά είναι καλά πακεταρισμένα, ώστε αποφευχθούν ζημίες κατά την μεταφορά. Πρέπει να στείλετε πίσω τα προϊόντα χωρίς καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση το αργότερο εντός 14 ημέρων από την ημέρα που επικοινωνήσατε για την ακύρωση σε εμάς Η προθεσμία τηρείται εφόσον στείλετε πίσω σε εμάς τα προϊόντα εντός πριν λήξει η περίοδος των 30 ημέρων. Το δικαίωμα ακύρωσης δεν εφαρμόζεται στα ακόλουθα είδη συμβάσης: Συμβάσεις για παροχή αγαθών τα οποία έχουν δημιουργηθεί με τις προδιάγραφες του καταναλωτή ή είναι ξεκάθαρα εξατομικευμένα.

Όταν επιστρέφετε ένα προϊόν , συνιστούμε θερμά να χρησιμοποιείτε μια υπηρεσία μεταφοράς με δυνατότητα ανίχνευσης. Προς αποφυγή περιττών δαπανών , πάντα πρέπει να σημειώσετε στο πακέτο την λέξη ”RETURN” και τον αρχικό αριθμό εντοπισμού και να το επιστρέψετε στην ακόλουθη διεύθυνση:

Nordic Nest AB (Reg. no. 556628-1597)
Stämpelvägen 3
SE-394 70 Kalmar
SWEDEN

Αν ακυρώστε αυτή την σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε όλο το χρηματικό ποσό που λάβαμε από εσάς, περιλαμβανομένων και του κόστους μεταφορικών ( εξαιρούνται οι πρόσθετες δαπάνες που προκύπτουν αν επιλέξετε διαφορετικό είδος μεταφοράς από το φθηνότερο τυπικό τύπο μεταφοράς που προσφέρουμε ). Θα χρησιμοποιήσουμε τα ιδιά μέσα πληρωμής που χρησιμοποιήσατε στην διαδικασία της παραγγελίας για την έκδοση της επιστροφής των χρήματων σας, εκτός αν ρητά έχετε συμφωνήσει διαφορετικά με την εξυπηρέτηση πελατών μας (info@nordicnest.com). Δεν υπάρχουν πρόσθετες χρεώσεις ως αποτέλεσμα αυτής της επιστροφής χρήματων. Μπορεί να παρακρατήσουμε την επιστροφή χρήματων μέχρι να λάβουμε τα προϊόντα πίσω ή μέχρι να μας παρέχετε αποδεικτικά στοιχεία ότι έχετε στείλει πίσω τα προϊόντα. Μπορεί να προβούμε σε μείωση της αποζημίωσης για απώλεια αξίας οποιονδήποτε αγαθών που παρέχονται , αν η απώλεια είναι αποτέλεσμα άσκοπου χειρισμού από εσάς , εκτός από αυτό που είναι αναγκαίο για τον προσδιορισμό της φύσης των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των προϊόντων.

Μπορείτε πάντα να ακυρώσετε την παραγγελία σας πριν αποσταλεί από την αποθήκη μας. Η ακύρωση σας πρέπει να γραφτεί σε μορφή E-mailκαλύπτοντας όλες τις πληροφορίες παραγγελίας. Ενδέχεται να ισχύουν ορισμένοι περιορισμοί, δείτε παρακάτω. Αν η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί από την αποθήκη μας, έχετε το δικαίωμα να την επιστρέψετε συμφώνα με της πολιτική επιστροφών μας.

Αν έχετε οποιαδήποτε απορία αναφορικά με τις επιστροφές , παρακαλούμε επικοινωνήστε στο info@nordicnest.gr

11.1 Αποτέλεσμα ακύρωσης

Αν ακυρώστε αυτή την σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε όλο το χρηματικό ποσό που λάβαμε από εσάς, περιλαμβανομένων και του κόστους μεταφορικών ( εξαιρούνται οι πρόσθετες δαπάνες που προκύπτουν αν επιλέξετε διαφορετικό είδος μεταφοράς από το φθηνότερο τυπικό τύπο μεταφοράς που προσφέρουμε ). Αν μόνο ένα κομμάτι της παραγγελίας σταλεί ως επιστροφή , το κόστος μεταφοράς δεν θα επιστραφεί.   Θα χρησιμοποιήσουμε τα ιδιά μέσα πληρωμής που χρησιμοποιήσατε στην διαδικασία της παραγγελίας για την έκδοση της επιστροφής των χρήματων σας, εκτός αν ρητά έχετε συμφωνήσει διαφορετικά με την εξυπηρέτηση πελατών μας (info@nordicnest.com). Δεν υπάρχουν πρόσθετες χρεώσεις ως αποτέλεσμα αυτής της επιστροφής χρήματων. Μπορεί να παρακρατήσουμε την επιστροφή χρήματων μέχρι να λάβουμε τα προϊόντα πίσω ή μέχρι να μας παρέχετε αποδεικτικά στοιχεία ότι έχετε στείλει πίσω τα προϊόντα. Μπορεί να προβούμε σε μείωση της αποζημίωσης για απώλεια αξίας οποιονδήποτε αγαθών που παρέχονται , αν η απώλεια είναι αποτέλεσμα άσκοπου χειρισμού από εσάς , εκτός από αυτό που είναι αναγκαίο για τον προσδιορισμό της φύσης των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των προϊόντων.

12. Ακύρωση από εμάς

Κατέχουμε το δικαίωμα να ακυρώσουμε τη μεταξύ σας σύμβαση, αν κάποιο από τα ακόλουθα σενάρια προκύψει:
- Αν έχουμε ανεπαρκές απόθεμα και δεν είμαστε σε θέση να ξανακάνουμε παραγγελία για ένα προϊόν για παράδοση. Για παράδειγμα, αν ένα προϊόν έχει διακοπεί από τον προμηθευτή.
- Δοθήκαν ανεπαρκείς πληροφορίες για την παράδοση  
- Δοθήκαν λάθος πληροφορίες από εσάς στην διαδικασία παραγγελίας

13. Εναλλακτική/Ηλεκτρονική Επίλυση Διάφορων

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει λανσάρει μια διαδικτυακή πλατφόρμα η οποία θα επιτρέψει στους καταναλωτές και τους εμπόρουςνα επιλυθούν διάφορες μέσω μιας Εναλλακτικής ή Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διάφορων (ΕΕΔ/ΗΕΔ). Αυτή η πλατφόρμα θα στοχεύσει στην εξωδικαστική επίλυση διάφορων ώστε να επιλυθούν με λιγότερο ακριβό, ευκολότερο και γρήγορο τρόπο. Η ΗΕΔ λειτουργεί από τις 9 Ιανουάριου 2016 και είναι προσβάσιμη στους καταναλωτές και τους εμπόρους μέσω:  

14. Νομοί

Οι οροί της παρούσας συμβάσης διέποντας και κατασκευάζονται για να συμμορφώνονται με την οδηγία της Ε.Ε για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Μπορεί να αλλάξουμε και να ενημερώσουμε αυτούς τους Ορούς και Προϋποθέσεις οποιαδήποτε στιγμή χωρίς προηγουμένη ειδοποίηση. Για κάθε παραγγελία, οι Οροί και Προϋποθέσεις που αναφέρονται σε αυτό τον ισότοπο την στιγμή της παραγγελίας είναι αυτοί που ισχύουν. Τελευταία ενημέρωση: 1η Ιουλίου 2021.

Εγγράφειτε στο ενημερωτικό μας δελτίο και κερδίστε έκπτωση 5€ στην πρώτη σας παραγγελία*

Αφού εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο, θα λάβετε ένα email με έναν εκπτωτικό κωδικό 5€ για παραγγελίες άνω των 50€. Με το ενημερωτικό δελτίο μπορείτε να επωφεληθείτε από τις αποκλειστικές προσφορές μας, να ανακαλύψετε τις νέες μας αφίξεις και θα λάβετε έμπνευση και συμβουλές για τα πάντα, από τη διακόσμηση εσωτερικών χώρων μέχρι το στήσιμο τραπεζιού. Μπορείτε να διαγραφείτε ανά πάσα στιγμή. 

Nordic Nest AB (EU-VAT-Number: SE556628159701), Stämpelvägen 3, 394 70 Kalmar, Σουηδία, Εξυπηρέτηση πελατών: info@nordicnest.com, Τηλ. αρ: +46480 319 319
© 2003 - 2024 Copyright Nordic Nest AB