Δωρέαν αποστολή για παραγγελίες άνω των 99

Γρήγορη αποστολή

Εξυπηρέτηση πελατών/Πολιτική επιστροφής

Επιστροφές & Αξιώσεις


Ελπίζουμε ότι θα είστε ικανοποιημένοι με την αγορά σας από την NordicNest! Όπως και να έχει, κατανοούμε ότι τα πράγματα δεν πάνε πάντα όπως τα σχεδιάζουμε ή ότι μπορεί απλά να αλλάξατε γνώμη. Για αυτό τον λόγο είστε ευπρόσδεκτοι να επιστρέψετε τα προϊόντα σας πίσω σε εμάς εντός 365 ημέρων. Εδώ θα βρείτε πως μπορείτε να επιστρέψετε κάτι που δεν ταιριάζει ιδιαιτέρα με το σπίτι σας:

Πως να κάνετε μια επιστροφή

Εκτός Ε.Ε

• Πατήστε εδω για να καταχωρήσετε την επιστροφή σας και ακολουθήστε τα βήματα για να διαλέξετε ποια προϊόντα θέλετε να επιστρέψετε και γιατί.

• Πακετάρετε τα προϊόντα στην αρχική τους συσκευασία με αρκετή προστασία.

• Πηγαίντε τα δεματά σας στο τοπικό ταχυδρομικό γραφείο και στείλτε τα στην ακόλουθη διεύθυνση:

Nordic Nest AB, Stämpelvägen 3, 394 70 Kalmar, Sweden

• Παρακαλούμε σημειώστε ότι είσαστε υπεύθυνοι για την τακτοποίηση και πληρωμή της επιστροφής.

• Μόλις παραλάβουμε την επιστροφή, θα σας επιστρέψουμε το ποσό που σας αναλογεί.

• Θα σιγουρέψουμε να σας στείλουμε e-mailμε την επιβεβαίωση μόλις η επιστροφή χρήματων έχει γίνει.

Παρακαλούμε σημειώστε για επιστροφές από το Ηνωμένο Βασίλειο: Λόγο των αλλαγών στις διαθέσιμες υπηρεσίες από και προς το Ηνωμένο Βασίλειο, δεν μπορούμε να σας προσφέρουμε ετικέτες επιστροφής για τα τελωνεία στο Ηνωμένο Βασίλειο. Επομένως, η αποστολή επιστροφής πρέπει να τακτοποιηθεί και να πληρωθεί από εσάς. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει κάποιες τελωνειακές χρεώσεις .

It is very important to fill out the customs form correctly. Please contact our customer service after registering your return to receive the correct customs information regarding your products.


Εντός E.E

• Πατήστε εδω για να καταχωρήσετε την επιστροφή σας και ακολουθήστε τα βήματα για να διαλέξετε ποια προϊόντα θέλετε να επιστρέψετε και γιατί.

• Έπειτα θα σας σταλεί μια ετικέτα επιστροφής στο e-mail σας για να την εκτυπώσετε.

• Πακετάρετε τα προϊόντα στην αρχική τους συσκευασία με αρκετή προστασία.

• Κολλήστε την ετικέτα επιστροφής στο εξωτερικό της κούτας και πηγαίντε το τοπικό ταχυδρομικό.

• Μόλις παραλάβουμε την επιστροφή, θα σας επιστρέψουμε το ποσό που σας αναλογεί. Αν διαλέξετε να χρησιμοποιήσετε την ετικέτα επιστροφής που σας δώσαμε , το ποσό των 10 ευρώ θα αφαιρεθεί από το ποσό της επιστροφής.

• Θα σιγουρέψουμε να σας στείλουμε e-mailμε την επιβεβαίωση μόλις η επιστροφή χρήματων έχει γίνει.

Παρακαλούμε σημειώστε: Αν θέλετε να κανονίσετε την επιστροφή μονοί σας (χωρίς να χρησιμοποιήσετε την ετικέτα επιστροφής ), μπορείτε να στείλετε το δέμα στην ακόλουθη διεύθυνση:

Nordic Nest AB, Stämpelvägen 3, 394 70 Kalmar, Sweden.

Ποιος πληρώνει για την επιστροφή?

Αν επιθυμητέ να στείλετε πίσω τα προϊόντα σας, έχετε την πλήρη ευθύνη για την τακτοποίηση και πληρωμή της επιστροφής.
Αν έχετε παραγγείλει από εντός Ε.Ε, προσφέρουμε ετικέτες επιστροφής στο κόστος των 10 ευρώ. Το ποσό αυτό θα αφαιρεθεί όταν ολοκληρωθεί η επιστροφή.

Ευθύνη μεταφοράς:

• Για την μεταφορά μιας παραγγελίας προς τους πελάτες μας, ΗNordicNest είναι πλήρως υπεύθυνοι για οποία ζημιά ή απώλεια.

• Για την μεταφορά μιας επιστροφής, είστε πλήρως υπεύθυνοι για οποία ζημιά ή απώλεια.Συνεπώς σας συνιστάμε θερμά να χρησιμοποιήσετε μια ανιχνεύσιμη και ασφαλισμένη υπηρεσία μεταφορών.

Παρακαλούμε σημειώστε: Αν υπάρχει κάποιο λάθος με την παραγγελία σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας πριν στείλετε οτιδήποτε πίσω. Έτσι μπορούμε να βρούμε την καλύτερη δυνατή λύση για εσάς.

Ποια είναι η πολιτική επιστροφών μας?

• Αφού παραλάβετε την παραγγελία σας, είστε ελεύθεροι να επιστρέψετε τα προϊόντα σας εντός 365 ημέρων.
• Παρακαλούμε σιγουρέψτε ότι τα προϊόντα είναι αχρησιμοποίητα και στην αρχική τους συσκευασία.
• Είστε ευπρόσδεκτοι να ολοκληρώσετε την προαιρετική φόρμα ακύρωσης για να επιβεβαιώσετε τα αντικείμενα που θέλετε να επιστρέψετε και να την στείλετε σε εμάς μέσω e-mail.
• Δεν προσφέρουμε την δυνατότητα να ανταλλάξετε προϊόντα. Είστε ευπρόσδεκτοι να επιστρέψετε τα προϊόντα με δικό σας κόστος για να λάβετε την επιστροφή των χρήματων σας.

Αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την παραγγελία μου?

Πάντα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να είναι η παραγγελία σας στην τελειά κατάσταση,αλλά αν κάτι πάει στραβά , είναι αυτονόητο ότι θα το επιλύσουμε όσο το δυνατόν πιο γρηγορά !

Παρακαλούμε να μας ενημερώσετε αμέσως σχετικά αναφορικά με ελαττώματα σε προϊόντα , ζημιά λόγο μεταφοράς ή λάθος παράλαβες/απολεσθέντα αντικείμενα καταχωρώντας την αίτηση σας εδώ. Σας παρακαλούμε να μας παρέχετε εικόνες από τα αντικείμενα και την συσκευασία.

Έπειτα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατόν. Μέχρι τότε μπορείτε να μείνετε ήρεμοι , δεν χρειάζεται να κανονίσετε κάποια επιστροφή ακόμα. Μαζί θα βρούμε την καλύτερη δυνατή λύση.

Ακύρωση παραγγελίας

Αν κάτι πήγε στραβά, μπορείτε εύκολα να ακυρώσετε την παραγγελία σας στις σελίδες μου. Υπάρχει η δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας σας μέχρι να πακεταριστεί στην αποθήκη μας, μετά το πέρας της οποίας η παραγγελία σας θα σας παραδοθεί και μπορείτε να επιλέξετε να την επιστρέψετε αντι αυτού. Φυσικά, αν χρειάζεστε βοήθεια, μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας και θα σας βοηθήσουμε με την ακύρωσή της παραγγελίας σας.

Εγγράφειτε στο ενημερωτικό μας δελτίο και κερδίστε έκπτωση 5€ στην πρώτη σας παραγγελία*

Αφού εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο, θα λάβετε ένα email με έναν εκπτωτικό κωδικό 5€ για παραγγελίες άνω των 50€. Με το ενημερωτικό δελτίο μπορείτε να επωφεληθείτε από τις αποκλειστικές προσφορές μας, να ανακαλύψετε τις νέες μας αφίξεις και θα λάβετε έμπνευση και συμβουλές για τα πάντα, από τη διακόσμηση εσωτερικών χώρων μέχρι το στήσιμο τραπεζιού. Μπορείτε να διαγραφείτε ανά πάσα στιγμή. 

Nordic Nest AB (EU-VAT-Number: SE556628159701), Stämpelvägen 3, 394 70 Kalmar, Σουηδία, Εξυπηρέτηση πελατών: info@nordicnest.com, Τηλ. αρ: +46480 319 319
© 2003 - 2024 Copyright Nordic Nest AB